סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

פסילה עד תום ההליכים בנהיגה בשכרות

כאשר נהג מבצע עבירה של נהיגה בשכרות הוא מקבל באופן מידי כתב אישום וזימון לבית משפט כמו גם זימון לשימוע בפני קצין משטרה על מנת לפסול את רישיונו מנהלית.

במדינת ישראל קיים עונש מינימום לעבירת נהיגה בשכרות והוא פסילה לתקופה של שנתיים ימים לכל הפחות. עונש אשר לו משמעויות רבות מעבר לפסילה הארוכה.

בנוסף לעונש המינימום ואף בטרם ההליך המשפטי רישיון הנהיגה של הנהג עשוי להיפסל על ידי קצין משטרה לתקופה של 30 ימים.

כאשר מדובר בעבירה של נהיגה בשכרות חוזרת או בעבירה של נהיגה בשכרות כאשר נדגמה בנטילת אוויר נשוף כמות גבוהה של אלכוהול תגיש משטרת ישראל באמצעות יחידת התביעות בקשה לפסול את רישיון הנהיגה, של הנהג המבצע את עבירת הנהיגה בשכרות, עד לתום ההליכים בעניינו.

כאשר מדובר בעבירה של נהיגה בשכרות חמורה המדיניות של משטרת ישראל היא להגיש בקשה לפסול את רישיונו של הנהג המבצע את העבירה עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו וזאת משום שנהג שכזה נחשב לנהג מסוכן שיש למנוע את המשך נהיגתו בתקופת המשפט בגין עבירת הנהיגה בשכרות.
על המדינה להוכיח כי קיימות ראיות טובות לצורך אשמתו של הנהג בעבירת הנהיגה בשכרות וכן כי המשך נהיגתו מסכן את הציבור. את המסוכנת של הנהג ניתן ללמוד אף מביצוע העבירה של הנהיגה בשכרות עליה הוא נשפט ועל כן בדרך כלל הפסילה עד תום ההליכים בעבירת נהיגה בשכרות חמורה תקום ותיפול על חומר הראיות המצוי בתיק החקירה.

את הפסילה עד תום ההליכים המשפטיים בגין עבירת נהיגה בשכרות ניתן למנוע על ידי כל מיני פעולות אשר מבוצעות על ידי עורך דין לתעבורה אשר מתמחה בעבירות של נהיגה בשכרות ויש צורך מהותי בייצוג משפטי על ידי עורך דין מיומן בתחום זה בכל הקשור לעבירות הנהיגה בשכרות.

ישנם טקטיקות רבות בהם משתמשים עורכי דין לתעבורה, המתמחים בטיפול בעבירות של נהיגה בשכרות, על מנת להימנע מהטלת הפסילה עד לתום ההליכים המשפטיים.

אי לכך, ובהתאם לזאת, הפעולה הראשונית והמידית אותה עליכם לבצע בעת קבלת זימון לבית המשפט בגין עבירת נהיגה בשכרות, היא לפנות לעורך דין המתמחה בדיני התעבורה בכלל ובדיני עבירת הנהיגה בשכרות בפרט. ניסיונו המקצועי של עורך הדין המתמחה בדיני התעבורה השונים יאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות מייצוג וייעוץ משפטי המסוגל להוביל לתוצאות טובות מבחינתכם, הן במידת ההקלה בעונש, והן באפשרות לקבלת זיכוי מלא מכתב האישום.

משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס הינו משרד המתעסק אך ורק בתחום דיני התעבורה ומספק סיוע וליווי משפטי בתחום דיני התעבורה בכלל, ובעבירת הנהיגה בשכרות בפרט.

במידה והואשמתם בנהיגה בשכרות, צרו קשר ואנו נדאג להפנות אתכם לעורכי דין מנוסים ומתאימים לטיפול בעניינכם.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: