סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

חשיבותו של עו"ד לתעבורה בתאונות דרכים

במידה וגם נגדך הוגש כתב אישום בגין תאונת דרכים עם נפגעים, או לחילופין, כתב אישום בגין תאונת דרכים ללא נפגעים, כאן המקום והזמן להבין את חשיבות תפקידו של עורך הדין לתעבורה המתמחה בטיפול וייצוג נהגים המעורבים בתאונות דרכים.

בתי המשפט לענייני תעבורה מתייחסים בחומרה לנהגים אשר מואשמים בגרימת תאונת דרכים, בין אם מדובר בתאונת דרכים עם נפגעי גוף, ובין אם מדובר בתאונת דרכים ללא נפגעים במקרים בהם ביצע הנהג עבירה תנועה חמורה שהובילה לגרימת התאונה ולנזק ברכוש.

ייעוץ משפטי מטעם עו"ד המתמחה בדיני התעבורה, מאפשר לכם לבחון את המצב הראייתי בתיק באופן המקצועי ביותר, ועל סמך זאת לקבל החלטה בנוגע להחלטות השונות אותן תידרש לקבל (הגעה להסדר טיעון, כפירה בכתב האישום, ניהול המשפט וכדומה).

עורך דין לענייני תעבורה המתמחה בתאונות דרכים מסוגל לשכנע את בית המשפט בנוגע להקלה במידת הענישה הצפויה לך במידה ותמצא אשם בפסק הדין, או לחילופין, להגיע לעסקת הטיעון הטובה ביותר עבורך, שאיננה כוללת עונש פסילת רישיון בפועל.

במקרים של הגשת כתב אישום בגין תאונת דרכים ללא נפגעים, עורך דין תאונות דרכים יבדוק את משך הזמן שחלף בין הזמן בו אירעה התאונה לבין הזמן מתקיים הדיון המשפטי, את אופן התנהגות כלל המעורבים בזמן התאונה ומייד לאחריה, את מידת הנזק שנגרמה כתוצאה ישירה מהתאונה ועוד. בדיקת פרמטרים אלו יכולה להשפיע באופן כזה או אחר על החלטת בית המשפט ובמקרים מסוימים אף להוביל לזיכוי מלא של הנאשם.

במקרים של הגשת כתב אישום בגין תאונת דרכים עם נפגעים תפקידו על עורך הדין בין היתר לבחון את הליך גרימת התאונה, תנאי הדרך, גרסאות המעורבים בתאונה, נזקי הגוף והרכוש שנגרמו כתוצאה מהתאונה, בדיקה קפדנית של תיק הראיות המשטרתי, בחינת תוצאות הבדיקה של בוחן התנועה המשטרתי ועוד. כלל הפרמטרים הללו מסוגלים להוביל להקלה משמעותית במידת הענישה שנקבעה בחוק, ובמקרים מסוימים אף להוביל לזיכוי מלא של הנאשם.

במידה וגם נגדכם הוגש כתב אישום בגין תאונת דרכים, זה הזמן לפנות באופן מיידי לייעוץ מקצועי של עורך דין לתעבורה המתמחה בתאונות דרכים.

במידה והואשמתם בעבירת תעבורה הקשורה לתאונות דרכים, צרו קשר ואנו נדאג להפנות אתכם לעורכי דין מנוסים ומתאימים לטיפול בעניינכם.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: