סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

כתבי אישום בתאונות דרכים עם נפגעים

תאונות הדרכים נחלקות ל-2 סוגים שונים, הראשונה, תאונת דרכים ללא נפגעים, והשנייה, תאונת דרכים עם נפגעים. במאמר הבאה נתמקד בהגשת כתבי אישום בתאונות דרכים עם נפגעים ודרכי ההתמודדות עם כתב האישום.

תאונת דרכים שתוצאותיה הן נפגעים בגוף, עשויה לגרור אחריה הגשת כתב אישום, ואין זה משנה מהי חומרת הפגיעה בגוף, לרבות, פגיעות גוף קלות שאינן מוגדרות כחבלה של ממש. בנוסף להגשת כתב האישום הגורר אחריו זימון לבתי המשפט לתעבורה, תאונת דרכים עם נפגעים עלולה להוביל לשלילת רישיון הנהיגה למשך 60 יום במסגרת פסילה מנהלית, ואף לפסילה ממושכת עד תום ההליכים המשפטיים.

חומרת העונש בגין תאונות דרכים עם נפגעים נקבעת על פי סעיפי כתב האישום המצויים בתיק, וכמו כן, על פי מספר קריטריונים נוספים כגון: הרשעות קודמות של הנהג, נסיבות המקרה, וותק הנהיגה, העבירה אותה ביצע הנהג ואשר גרמה בסופו של דבר לתאונת הדרכים ועוד.

עורך דין תאונות דרכים

במידה וגם נגדכם עומד כתב אישום בתאונת דרכים עם נפגעים, זה הזמן להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים המתמחה בדיני התעבורה בכלל ובתחום תאונות הדרכים בפרט. עורך דין מקצועי ומנוסה יסייע, יכוון וייצג אתכם בצורה ההולמת ביותר.

דברים שכדאי לדעת

בכל מקרה של תאונת דרכים, בין אם מדובר בתאונת דרכים ללא נפגעים, ובין אם מדובר בתאונת דרכים עם נפגעים, הקפידו לצלם את זירת האירוע ואת הרכב הפוגע והרכב הנפגע מכל צדדיו (רצוי ומומלץ לעשות זאת עוד בזמן שהרכב נמצא במקום המדויק בו הוא נעצר על גבי הכביש), וזאת על מנת להוסיף את התמונות לתיק הראיות, וגם על מנת לא לשלם בעבור נזקים שלא נגרמו כתוצאה מתאונת הדרכים.

כמו כן, מומלץ לצלם את סימני הבלימה על הכביש (במידה וקיימים כאלו), וזאת על מנת שתהיה לכם ראייה שאולי תסתור את חוות דעתו של בוחן תאונות הדרכים מטעם משטרת ישראל.

המלצה שלנו- לתיק ראיות מצולם ערך משפטי רב, ולכן הקפידו לצלם את זירת התאונה מייד לאחר התרחשותה, במידה והדבר מתאפשר.

במידה והואשמתם בעבירת תעבורה הקשורה לתאונות דרכים, צרו קשר ואנו נדאג להפנות אתכם לעורכי דין מנוסים ומתאימים לטיפול בעניינכם.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: