סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

חשיבותו של עו"ד לתעבורה בכל עבירה בה מואשם נהג חדש

מדינת ישראל מתייחסת בחומרה לעבירות שנהגים חדשים מבצעים ועל כן נהג חדש המבצע עבירת תעבורה עלול לאבד את רישיונו ובכדי להשיב את הרישיון לידיו חזרה הוא יידרש לעבור תיאוריה וטסט מחדש וכן תקופת ה"נהג החדש" תחל מחדש.

בעבירות המכונות "עבירות חמורות" שההשלכות על מי שמבצע אותן הן חמורות, הן אף חמורות יותר לנהג החדש.

כמו לכל נהג גם לנהגים חדשים ישנה הזכות לבקש להישפט בבית המשפט לתעבורה בכדי "לצמצם נזקים", הדרך היעילה לעשות זאת היא על ידי עורך דין מומחה לתעבורה.

גם אם לא מדובר בעבירה חמורה שהנהג החדש ביצע לכאורה, שבה אתם חוששים שרישיונכם יפסל במיידית אלא גם בכדי שלא תגיעו לרישום נקודות מצטבר שגם הוא יחייב את פסילת רישיונכם ויגרום לכם לעבור טסט ותיאוריה מחדש לצורך קבלת רישיונכם חזרה, ולכן רצוי לשכור גם במקרה הזה עורך דין מומחה שייצג אתכם וכך תימנעו מהרישום המצטבר, מה גם שמומלץ ביותר להישאר נקי הרשעות וכך במקרה שתגיעו להישפט על עבירה חמורה, השופט יראה שגיליון ההרשעות שלכם נקי ובמידה ולא תוכלו לצאת זכאים, השופט עשוי להתחשב בעבר הנקי שלכם ולא להחמיר עמכם יתר על המידה.

להלן דוגמאות הכיצד עורך דין מומחה לתעבורה יוכל לפעול לטובתכם במספר עבירות:

נסיעה באור אדום – עורך דין מומחה לענייני תעבורה יכול להוכיח כי הרמזור אינו הועמד כדין, במידה והעבירה נתפסה במצלמה, עורך דין מומחה יבקש לבדוק האם ניתן על פי התמונה לזהות בבירור את לוחית הרישוי ואת מספר הרכב, במידה ולא או במידה חלקית ניתן יהיה לבטל את האישום כמו כן אפשר לבקש הוכחה המעידה על תקינות המצלמה, פיתוח התמונות והטיפול השוטף בה, במידה ויש דופי בהם או בחלקם ניתן יהיה לבטל את אשמה.
במידה והנהג נתפס על ידי שוטר, העורך דין ירצה להוכיח שהשוטר לא עמד במקום בו ניתן לראות הן את קו העצירה של הרכב שלכאורה לא ציית לרמזור אדום והן את הרמזור עצמו על מנת לוודא שאכן הופיע בו אור אדום וכו'.

זיכוי בעבירת דיבור בטלפון בזמן נהיגה – עורך דין מציג בפני בית המשפט פלטי שיחות יוצאות ונכנסות בזמן שלכאורה הדבר נעשה וכן עורך דין יוכיח שלא היה קשר עין בין השוטר לבין הרכב וכך בעצם לא יכל לראות שהנהג דיבר או החזיק טלפון בידו בזמן נהיגה.

אלו הן רק 2 דוגמאות, אין ספק שבכל מקרה שאתם נדרשים לבית המשפט לענייני תעבורה, עורך דין מומחה יכול להוציא אתכם זכאים או להמתיק את עונשכם.

במידה ואתה נהג חדש והואשמת בעבירת תעבורה, צור קשר ואנו נדאג להפנות אותך לעורכי דין מנוסים ומתאימים לטיפול בעניינך.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: