סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

עורך דין חדלות פירעון

עורך דין חדלות פירעון

עורך דין חדלות פירעון מומלץ

הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי מאפשר לכל אדם לצאת גם מבורות כלכליים עמוקים. אחד המפתחות העיקריים הוא קבלת סיוע מעורך דין, וליתר דיוק עורך דין חדלות פירעון מומלץ. משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס אמון על עזרה למי שמבקש לממש את האופציה הזו, על בסיס אסטרטגיה מדויקת ונחישות רבה.

האיכויות העיקריות של עורך דין חדלות פירעון מומלץ

* שקיפות – שקיפות היא איכות הכרחית עבור הליכי חדלות פירעון הן מצד החייב והן מצד עורך הדין שמסייע לו. מבחינת החייב, התנהלות בתום לב, בכל שלב, היא תנאי הכרחי וכל סטייה מהמדיניות הזו עלולה להוביל להפסקת התהליך ולסנקציות קשות. מבחינת עורך הדין, השקיפות באה לידי ביטוי בפריסת תמונת מצב מדויקת ומלאה, ללא עיגולי פינות ומבלי להבטיח הבטחות שלא ניתן לקיימן.

* ניסיון – השינוי המשמעותי בחוק אמנם פותח בפני חייבים מסלולים חיוביים יותר עבורם, אבל עדיין מדובר בהליך מורכב מאוד. כדי לנהל אותו באופן מיטבי, ולשמור על האינטרסים של הלקוח, עורך דין זקוק לידע ספציפי ולהיכרות עם כל המהמורות האפשריות של הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי. משאבים אלה נשענים על ניסיון, ולכן לוותק יש משקל נכבד באיכות השירות של עורך דין בתחום זה.

* אחריות – ליווי אדם במסלול שסופו הפטר אבל במהלכו ייתכנו מגבלות מחייב אחריות רבה. כל פעולה משפיעה במידה משמעותית על חיי האדם, לאורך תקופה ממושכת, ולכן הצורך באחריות רבה וגם במחויבות כלפי האדם (או חברה, במקרים שבהם חברה לא יכולה לפרוע התחייבויות שלקחה על עצמה).

שירות מחויב ומקצועי להפליא

עורך דין חדלות פירעון מומלץ נדרש לנווט במציאות שעשויה להיות סוערת למדי, וכשיש אינטרסים רבים, חלקם סותרים, וזאת מפני שבתמונת המצב יש גם נושים מסוגים שונים והרשויות מחויבות גם להם כמובן. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מספקים את השירותים הרלוונטיים להליכי חדלות פירעון בזמינות גבוהה, על בסיס ניסיון של שנים רבות מאוד ומתוך מחויבות מוחלטת לכל לקוח וכל לקוחה.

עו"ד חדלות פירעון

עו"ד חדלות פירעון, כלומר עורך דין עם מומחיות בתחום הספציפי של הליכי חדלות פירעון, ניצב לצד אדם ברגע משמעותי מאוד בחייב: כשהוא חייב מצד אחד לפרוע חלק מחובותיו בכדי שאפשר יהיה להגיע לשיקום כלכלי, ומצד שני כל טעות עלולה לגרום לקריסה חמורה. בהתאם בחירת עורך הדין הינה החלטה משמעותית מאוד. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מטפלים בנושא מזה שנים רבות ומביאים לידי ביטוי מחויבות לשירות לא פחות ממצוין.

הדרכים שבהן עו"ד חדלות פירעון מייעל את התהליך

* מידע מדויק שמאפשר קבלת החלטות מיטבית – הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי הם הליכים מורכבים מטבעם. על-מנת להגיע להחלטות הנכונות ביותר יש באופן טבעי צורך במידע, ומי שמספק אותו לאדם שנדרש לקבל החלטות הוא עורך דין מומחה בתחום. בהתאם חשוב למצוא עורך דין שהוא לא "רק" בקיא אלא גם אמון על מתן כל המידע הנחוץ באופן בהיר ונוח להבנה.

* אסטרטגיה – תכנון מוקדם מאפשר ליישם את האופציה של חדלות פירעון ביעילות ולהשלים את ההליך בזמן קצר ככל האפשר. אסטרטגיה נכונה גם מונעת מצב שבו חייב מוסר גרסה מסוימת שלא באמת משרתת אותו ולאחר מכן כבר מחויב לה ולא יכול כמובן לשנותה.

* מניעת מגבלות לא הכרחיות – כחלק מהליך חדלות פירעון ייתכנו מגבלות מסוימות על החייב. תפקידו של עורך הדין הוא לצמצם אותן למינימום ההכרחי, כך שעוד לפני קבלת ההפטר תתאפשר פעילות כלכלית מקסימלית.

* התנהלות חכמה מול הממונה על הליכי חדלות פירעון – כך שלא ייגרמו עיכובים מסיבות בירוקרטיות.

* שלוות נפש – חובות, ובפרט כבדים, מייצרים לחץ. כשהטיפול בחובות עובר לידי עורך דין מנוסה, תועלת נוספת היא שקט נפשי שנובע מהידיעה שיימצא פתרון יעיל.

מחויבות למצוינות בשירות

משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס הוקם ע"י עו"ד ירון בוכובזה ועו"ד אליאס סיילס, שניהם בעלי תואר שני במשפטים בהצטיינות (מאוניברסיטת בר אילן). בנוסף צברו השניים ניסיון יקר ערך בתחום החובות, וגם בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהחליפו את הליך פשיטת הרגל לפני מספר שנים. בהתאם המשרד הוא כתובת נכונה לכל מי שמחפש או מחפש עו"ד חדלות פירעון.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: