סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

עורך דין תעבורה ראשון לציון

עורך דין תעבורה ראשון לציון

במציאות שבה כל נהג או נהגת עלולים למצוא עצמם חשודים או מואשמים בביצוע עבירת תנועה בכל יום שבו הם עולים על הכביש, עורך דין תעבורה ראשון לציון הוא באופן טבעי איש מקצוע נחוץ. עורכי דין בתחום יכולים לעזור לכם בדרכים שונות, וכדאי כמובן למצוא משרד שזהו תחום המומחיות שלו כמו משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס.

איך עורך דין תעבורה ראשון לציון יכול לעזור גם לכם?

* ידע יקר ערך – השירות הבסיסי של עורך דין לענייני תעבורה בראשל"צ הוא ייעוץ. בפרט מומלץ לקבל המלצות והכוונה שמבוססות על הידע שצבר איש מקצוע כזה לפני הגעה לחקירה במשטרה (שתכריע אם יוגש כתב אישום ועלולה גם להוביל לפסילה מידית של הרישיון ל-30 עד 90 ימים עוד לפני כתב האישום). גם לפני התייצבות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים ייעוץ של עו"ד לענייני תעבורה עשוי להיות מועיל מאוד.

* הסדר טיעון מקל – ישנם מצבים שבהם הדרך הטובה ביותר להימנע מעונש חמור היא הודאה באשמה במסגרת הסדר טיעון מקל. עורך דין מנוסה יודע גם מתי כדאי לפעול בדרך זו וגם איך להניע את הפרקליטות או המשטרה להסכים לתנאים נוחים במיוחד עבור הלקוח.

* ייצוג מקצועי בבית דין לתעבורה – אחת הטעויות הנפוצות של נהגים אשר מואשמים בביצוע עבירת תנועה היא ויתור על ייצוג מקצועי. אמנם כל אדם רשאי כמובן לייצג את עצמו, אבל המחשבה שמדובר "רק" בעבירת תנועה הינה שגיאה קשה, מפני שגם בבתי דין לתעבורה התוצאה עלולה להיות עונש חמור (לרבות מאסר בפועל!)

התגייסות מידית לעזרה

עורך דין תעבורה ראשון לציון חייב להיות זמין עבורכם מפני שבחלק גדול מהמקרים נדרשת עזרה מידית. הניסיון וההתנהלות היעילה של משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מאפשרים לעורכי הדין ירון בוכובזה ואליאס סיילס, מייסדי המשרד, להתייצב לצד מי שפונה אליהם לעזרה במהירות, ולא פחות חשוב – במקצועיות. כל השירותים ניתנים מתוך יושרה מלאה, על-מנת שהאדם ידע בדיוק מהן האפשרויות הרלוונטיות עבורו וגם מהם היתרונות והחסרונות של כל דרך פעולה.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: