סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

עורך דין לתעבורה

עורך דין לתעבורה

בעתיד, אולי הרחוק ואולי הקרוב יותר, המכוניות ינהגו את עצמן. כשזה יקרה, בני אדם כבר לא יבצעו עבירות תעבורה, וייתכן שלא יהיה יותר צורך בשירותיו של עורך דין לתעבורה. עד שתרחיש זה יתממש, יש כמובן מקרים רבים שבהם חשוב במיוחד לפנות מיד לאיש מקצוע זה. משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מטפל בכל סוגי תיקי התעבורה, לרבות המורכבים ביותר.

המקרים שבהם נחוצים במיוחד שירותיו של עורך דין לתעבורה

* הצטברות מספר גדול של נקודות תעבורה – כשנהג או נהגת צוברים 12 נקודות תעבורה, הם מחויבים במעבר קורס. הגעה ל-24 נקודות כבר מחייבת מעבר שני קורסים, וצבירת 36 נקודות מובילה לפסילת רישיון הנהיגה לפרק זמן של 3 חודשים. עורך דין מומחה לדיני תעבורה מסייע למחוק נקודות או למנוע את צבירתן, ובכך מקדים תרופה למכה.

* זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) – גם המרב"ד עלול לגרום לכך שתאבדו את רישיון הנהיגה שלכם, ולצמיתות. קבלת ייעוץ מעורך דין מנוסה מצמצמת את הסיכון להתממשות התרחיש השלילי. אם כבר התייצבתם במרב"ד והוא המליץ לפסול את רישיון הנהיגה, כדאי מאוד לפנות בדחיפות לעורך דין לצורך הגשת ערעור אפקטיבי.

* חשד לביצוע עבירת הפקרה – אחת העבירות החמורות ביותר. עורך דין מיומן יתעמק בחומר הראיות שבידי המשטרה, על-מנת למנוע את העמדתכם לדין. בחלק המקרים ההמלצה תהיה לחתום על הסדר טיעון מקל.

* נהיגה בשכרות – עוד עבירה שנחשבת לחמורה מאוד. במצבים אלה דרך פעולה אפשרית היא שכנוע התביעה להמיר את עבירת הנהיגה בשכרות לנהיגה תחת השפעת אלכוהול (שנחשבת לחמורה פחות). דרך נוספת היא איתור ליקויים בעבודת המשטרה.

מענה מקצועי מדויק גם במקרים מורכבים

עורך דין לתעבורה מטפל במקרים מורכבים מאוד, לרבות כאלה שעלולים להסתיים בעונש מאסר בפועל. גם שלילת הרישיון לפרק זמן ממושך היא עונש קשה, ולכן אסור להתפשר על איכות השירות המשפטי. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מסייעים לנהגות ונהגים שנחשדים או מואשמים בביצוע עבירות תנועה על בסיס ניסיון של למעלה מ-20 שנים, ומתוך מחויבות מלאה להושיט עזרה ולסייע לאדם להיחלץ מהצרה.

עורך דין דיני תעבורה

גם אנשים נורמטיביים וזהירים עלולים למצוא עצמם מסובכים עם מערכת אכיפת החוק עקב עבירה על דיני התעבורה, או חשד לעבירה כזו. במצב כזה, הכתובת הנכונה היא עורך דין דיני תעבורה וליתר דיוק איש מקצוע שכבר צבר ניסיון רחב היקף בתחום. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מטפלים במסירות ובמקצועיות בכל סוגי תיקי התעבורה כבר למעלה מ-20 שנה.

למה חשוב לפנות אל עורך דין דיני תעבורה?

* כי לאף אדם אין את הידע הרלוונטי – גם אנשים משכילים מן הסתם לא בקיאים בכל הלכות דיני התעבורה. בנוסף, מי שינסה להתעמק בתחום בכוחות עצמו יגלה (לפעמים בדרך הקשה) שיש גם פרשנויות שונות לסעיפים רלוונטיים, ולכן רק עורך דין מומחה לדיני תעבורה ובעל ניסיון נרחב יכול לנצל את החוק לטובתכם.

* כי באופן טבעי ישנו לחץ – חשד לביצוע עבירה על החוק, גם כשמדובר "רק" על דיני תעבורה, מייצר אצל כל אדם כמעט לחץ טבעי. בגלל הלחץ עלולות להתבצע טעויות, גם אצל אנשים מחושבים ומדויקים, וכך המצב המשפטי יחמיר. כשיש לצדכם עורך דין, הסיכון לשגיאה כבר לא קיים.

* כי לא קל להתמודד מול המערכת – האזרח הקטן נמצא בנחיתות מובנית מול המשטרה ומול הפרקליטות. עוד כדאי לקחת בחשבון את השרירותיות והנוקשות שמאפיינות לעיתים את ההתנהלות של המערכות הגדולות, ולהיעזר בעורך דין מיומן כדי לאזן את יחסי הכוחות מול הממסד.

* כי נדרשת אסטרטגיה מדויקת – תיקי תעבורה מחייבים שיקול דעת מעמיק ופעולה רק לאחר גיבוש אסטרטגיה אופטימלית. עורך דין מומחה לדיני תעבורה אמון על בניית האסטרטגיה הנכונה ביותר בהתאם לנסיבות הספציפיות.

טיפול מסור ומקצועי

עורך דין דיני תעבורה מתייצב לצד אדם ברגע רגיש מבחינתו, וכשקיים סיכון לענישה מחמירה. בהתאם נדרשת גם מקצועיות ללא פשרות וגם מסירות אמיתית. עורכי הדין ירון בוכובזה ואליאס סיילס סייעו לנהגות ונהגים רבים להתמודד עם חשדות וכתבי אישום מכל הסוגים בתחום התעבורה, ומתרגמים את הניסיון יקר הערך שצברו לאסטרטגיה מיטבית, מאבק נחוש ותוצאות מוצלחות.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: