סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

עורך דין חובות

עורך דין חובות

חובות הם חלק בלתי נפרד מהכלכלה המודרנית. גם מצב שבו אדם או חברה לא מסוגלים לפרוע חובות שצברו הוא תרחיש נפוץ למדי, אבל כזה שלא כדאי כמובן להתעלם ממנו. הכתובת הנכונה במקרים אלה היא עורך דין חובות – עורך דין שצבר ניסיון בהושטת עזרה לחייבים. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מטפלים בתיקי הוצאה לפועל ובהסדרי נושים מזה שנים רבות, באחריות רבה ובמיומנות גבוהה.

הפעולות שמבצע עורך דין חובות עבור לקוחותיו

* איחוד חובות בהוצאה לפועל – הליך שמאפשר שליטה טובה יותר במציאות הכלכלית אבל כולל גם סיכונים מסוימים ולכן חשוב לבצע אותו בעזרת עורך דין מומחה לענייני חובות. עורך הדין יסייע בגיבוש האסטרטגיה הנכונה, כך שלא ייווצר מצב שבו התשלום החודשי גבוה יתר על המידה או שמוטלות הגבלות משמעותיות על החייב.

* גיבוש הסדר נושים – אופציה שיכולה להציל חברה מפירוק ולכן יותר ויותר עסקים בוחרים בה. אם קיים רוב מבין הנושים שמסכים להצעה, היא תאושר. אם אין רוב כזה, בית המשפט יחליט אם לממש את ההסדר. בהתאם אחד האתגרים העיקריים הוא מציאת איזון מדויק בין הצורך של החברה לשמור בידיה כמה שיותר משאבים כספיים לבין הצורך להניח בפני הנושים הצעה אטרקטיבית עבורם.

* ליווי בהליך חדלות פירעון – ליווי צמוד של חברות ויחידים לאורך כל המסלול שמוביל לשיקום כלכלי. חשוב לפנות לייעוץ בשלב מוקדם, עוד לפני הגשת הבקשה הראשונה לממונה על הליכי חדלות פירעון משום שהבקשה כוללת את גרסת החייב לנסיבות היווצרות החוב וזוהי גרסה מחייבת שאי אפשר לחזור בה לאחר מכן (ובאופן טבעי היא משפיעה על האופן שבו מיושם התהליך).

* שינוי צו תשלומים קיים – במטרה להפחית את הסכום החודשי, על בסיס הצגת מסמכים המעידים על חוסר יכולת לעמוד בצו התשלומים הקיים.

שירות קשוב ומותאם באופן מושלם לנסיבות הספציפיות

הבסיס להושטת מקסימום עזרה מצד עורך דין חובות הוא בניית אסטרטגיה נכונה. זוהי המומחיות של עורכי הדין ירון בוכובזה ואליאס סיילס, שעוסקים בכך כבר למעלה מ-20 שנים. השירות מתאפיין בקשב מלא, זמינות מרבית והתאמה מדויקת למאפיינים הספציפיים של כל אדם.

עורך דין לענייני חובות

בעבר החברה גילתה מעט מאוד סבלנות כלפי מי שצברו חובות. למעשה חייבים הוגדרו כעבריינים, ורף הענישה היה בהתאם. במאה ה-21 היחס שונה, בעיקר מתוך ההבנה שכל אדם, זהיר ושקול ונבון ככל שיהיה, עלול להגיע למצב שבו אין ביכולתו לפרוע את התחייבויותיו. במצב כזה הכתובת הנכונה היא עורך דין לענייני חובות. משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מטפל בחובות מכל הסוגים ביעילות רבה, על בסיס ניסיון של 20 שנות פעילות בתחום ולא פחות חשוב, מחויבות אמיתית למי שנקלע לצרה ועושה הכל כדי להתגבר ולהשתקם.

מתי חשוב במיוחד לפנות אל עורך דין לענייני חובות?

* כשהחובות משמעותיים – ככל שהיקף החובות שצבר אדם גבוה יותר, כך חשוב יותר להתנהל מול הנושים ומול ההוצאה לפועל ו/או בית המשפט באופן מושכל. על-מנת לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר, נדרש סיוע של איש מקצוע, ומן סתם זהו עורך דין מומחה לענייני חובות.

* כשהוטלו עיקולים – עיקולים עלולים לפגוע באיכות חייו של החייב במידה ניכרת, ואף למנוע ממנו להתפרנס. כמו כן ייתכנו סנקציות נוספות שניתן למנוע אותן. עורך דין מיומן מסייע לאדם להתמודד עם המצב שנוצר עם מינימום מגבלות וסנקציות.

* כשלא רוצים להסתכן – כל אדם עלול להיקלע לחובות. ההבדל בין מי שישתקם לבין מי שהחובות יטביעו אותו הוא ההתנהגות אחרי שנוצר חוב משמעותי: מי שפונה לעורך דין ומקבל ליווי צמוד לאורך התהליך יוכל להיחלץ מהבור, בעוד שהסיכוי לעשות זאת ללא עזרה אינו גבוה.

תשלום משתלם במיוחד

שכירת שירותיו של עורך דין לענייני חובות כרוכה כמובן בתשלום. עובדה זו מייצרת קושי, מפני שאדם שצבר חובות רבים מתקשה מן הסתם לממן הוצאות שונות. יחד עם זאת התשלום לעורך דין מומחה הוא התשלום המשתלם ביותר שיכול להיות, בזכות מקסום הסיכוי להתמודד עם הסיטואציה שנוצרה באופן מיטבי ועם מינימום נזקים. בעזרת משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס שהוקם ע"י עו"ד ירון בוכובזה ועו"ד אליאס סיילס, שניהם בעלי תואר שני במשפטים בהצטיינות וגם ניסיון רחב היקף, תוכלו גם אתם לסיים את הפרק השלילי בלי לשלם מחיר יקר מדי ולפתוח פרק חדש ומוצלח יותר בחיים.

 

 

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: