סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

עורך דין תעבורה מקצועי

כל נהג מקווה שהוא יצליח לצאת בשלום ולשוב בשלום בלי שיאונה לו כל רע. ישנם החוקים אשר בהם כמובן הוא צריך לעמוד על מנת לשמור על כללי הבטיחות וכמובן על מנת שהוא לא ייעצר, ייקנס או אפילו יישלל רישיונו.

למעשה ישנם כמה וכמה עבירות אשר אלו עשויות להוביל עד למצב של שלילה כאשר הנהג ימצא את עצמו בסיטואציה מביכה ולא פשוטה. אך חשוב לדעת כי גם אם כבר קרה דבר כזה והרישיון של הנהג נשלל, הוא עדיין יכול לעשות כמה פעולות על מנת להיחלץ מהמצב אליו הוא נקלע ולקבל חזרה את רישיונו שנשלל.

עורך דין תעבורה – הוא הכתובת

חשוב לדעת כי בכל מקרה כזה אשר בו רישיונו של הנהג נשלל, הוא יכול להיעזר בשירות המקצועי של עורך דין תעבורה. הוא האיש והוא הכתובת אשר ידע להתמודד עם הסיטואציה ויסייע לנהג לפתור את הבעיה.

למעשה ישנם שלושה סיטואציות אשר אלו רווחות ביותר ואלו מובילות למצב של שלילת הרישיון.

  1. פסילת הרישיון בעקבות הוראה מטעם בית המשפט – זוהי פסילה אשר היא מוטלת בעקבות פסק דין לאחר שאדם עבר עבירת תנועה. זמן הפסילה עשוי לעמוד על ימים ספורים בלבד אך הוא גם יכול להגיע לכמה שנים . ישנם המקרים החמורים אשר בהם הפסילה תהיה לצמיתות. ברור כי הדבר יהיה בהתאם להיסטוריה של הנהג מבחינת עבירות תעבורה כמו גם בהתאם לחומרת העבירה אותה הוא עבר.
  2. פסילה המגיעה מטעם משרד הרישוי – פסילה שהיא מטעם משרד הרישוי היא פסילה שעומדת על פי רוב לאחר שהנהג צבר 36 נקודות חובה בעקבות עבירות תנועה אותן הוא ביצע כאשר השלילה שלו עומדת על 90 יום.
  3. פסילה שניתן על ידי קצין משטרה – הפסילה שיכולה להינתן על ידי קצין משטרה עשוי לעמוד על שלושים יום, על שישים יום או על תשעים יום. מדובר בפסילה שהנהג יקבל בעקבות עבירות שיש בהם סיכון אותם ביצע הנהג. כמו לדוגמא נהג שנהג בשכרות או נהג שגרם בנסיעתו לתאונת דרכים חמורה אשר הובילה לפגיעה בנפש או אפילו רק פגיעה ברכוש כאשר הנהג היה הגורם לתאונה הקטלנית והפוגעת.

נהג שרישיונו נשלל, ולו רק לזמן קצר, חש ממש כמו ציפור קצוצת כנפיים. כלי הרכב שלו הוא ממש כמו זוג הרגליים שלו וללא המכונית הוא מרגיש מוגבל. אך מה לעשות שהחוק הוא זה שקובע במדינת ישראל, ונהג שעבר עבירת תנועה, מן הצדק הוא שייענש.

אך האמת היא שיש בכל זאת מה לעשות על מנת לבטל את רוע הגזירה או לכל הפחות להפחית מחומרתה. את זה אפשר לעשות על ידי פנייה אל עורך דין תעבורה. הוא זה שיוכל לסייע לנהג לברר ולבדוק אם ישנן סיבות להקל על עונשו של הנהג ולהוביל להקלה או אפילו לביטול העונש.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: