סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

תקנה 22 א לתקנות התעבורה

תקנה 22 א לתקנות התעבורה – החוק אומר כי – "עובר דרך חייב לקיים את ההוראות הניתנות בתמרור, אולם תהיה הגנה טובה לנאשם אם יוכיח שהתמרור הוצב, סומן או נקבע שלא כדין"

לא פעם קורה ונהג נתפס על אי ציות לתמרור. חשוב לדעת כי לא תמיד התמרור הוא חוקי ויש מקרים אשר הוא הוצב למעשה בצורה בלתי חוקית.

תקנה 22 א לתקנות התעבורה – פונים אל עורך דין תעבורה

כאשר קורה מקרה כזה ואתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה שכזו אשר בה הבנתם כי אתם פועלים כחוק, אם זה מתוך היכרות עם הכבישים ושל כל האזור ואם זה מתוך הרגל ורק לאחר שקבלתם את הדוח אתם שמים לב לתמרור החדש שמוצב במקום, אתם לא ממש חייבים להרכין ראש ולשלם. עצם הדבר שאכן ניצב תמרור במקום, עדיין לא אומר שאכן החוק עם התמרור ומה שהוא מורה אכן אמור לחייב אתכם.

עורך דין תעבורה יבדוק עבורכם את תקינות התמרור ואת החוקיות שלו מבחינת המקום אשר בו הוא נמצא.

איך מוצאים את עורך הדין המתאים?

על מנת למצוא את עורך הדין הנכון שאכן יוכל לסייע במקרה אשר כזה, יש לבדוק היטב האם עורך הדין הוא אכן עוסק בתחום הזה והוא מכיר היטב את כל החוקים המרכיבים את הנושא.

לא כל עורך דין מכל תחום אחר יוכל למצוא את הדרך לסייע ולפתור את הבעיה או את הדילמה של הנהג אליה הוא נקלע.

חשוב לוודא לפני הכול כי מדובר באיש מקצוע מנוסה, איש מקצוע שכבר טיפל בכמה וכמה תיקים והוא ידע לייעץ לנהג מה לעשות וכיצד לנהוג במקרה הזה.

תקנה 22 א לתקנות התעבורה – עורך דין מתחיל או וותיק?

כאשר מדובר בדיני תעבורה, יש רבים שסבורים כי אין צורך לפנות דווקא אל עורך דין וותיק או מנוסה במיוחד. הם סבורים כי מדובר בנושא פשוט וקל ואין כל קושי להסתדר עם הדבר. אך הניסיון מוכיח כי רבים שניסו לחסוך ועל כן הם פנו אל עורכי דין מתחילים שלא דרשו סכומי כסף גבוהים, לא באמת הצליחו עם התביעה שלהם או בביטול הדוח היות וחוסר הבשלות, היה בעוכריהם.

מנגד, ישנם עורכי דין מתחילים המסוגלים להרבה יותר. הם נכנסים לכל נושא במלוא המרץ והתנופה, הם רוצים להוכיח את עצמם כעורכי דין מוצלחים והם משקיעים את כל כוחם ומרצם על מנת לסייע ללקוחות שלהם.

בנוסף, יש לזכור כי במקרים רבים עובדים עורכי הדין הללו עם סיוע וליווי של עורכי דין וותיקים או במשרד של עורכי דין כאשר הם נהנים מליווי קבוע של עורכי דין וותיקים ומנוסים יותר. כך שהשירות שלהם יהיה בהחלט מעולה.

אז זכרו, גם אם השוטר מצביע על התמרור ומורה לכם כי הצדק אתם ואתם עברתם על החוק, לא תמיד זה באמת סוף פסוק.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: