סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

תפקידו של עורך הדין לתעבורה בעבירת נהיגה בשכרות

במידה וגם נגדכם הוגש כתב אישום בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול או נהיגה בשכרות, זה הזמן לדעת יותר על תפקידו של עורך הדין לתעבורה במקרים של עבירת השכרות. כידוע, כל נהג שנמצא נוהג בשכרות על ידי משטרת התנועה במסגרת בדיקת שכרות, עלול לאבד את רישיון הנהיגה ואת רישיון הרכב שלו למשך 30 יום, וזאת במידה והוא הוזמן לשימוע בפני קצין משטרה. כמו כן, מוגש כתב אישום כנגד אותו נהג לבית המשפט להמשך דיון בעניינו.

תפקידו המרכזי של עורך הדין לענייני תעבורה, בדומה לתפקידו המרכזי של כל עורך דין המייצג לקוח, הוא למעשה לייצג את האינטרסים המובהקים של האדם אותו הוא מייצג, בין אם מדובר בהשגת הקלות בעונש, ובין אם מדובר בזיכוי מלא מכתב האישום.

בין יתר פעולותיו של עורך דין לענייני תעבורה בעבירת השכרות תמצאו:

• עיון מעמיק בתיק המשטרתי

• בדיקה קפדנית בכל אחד משלבי בדיקת השכרות המתוארים בתיק המשטרתי

• בדיקת אופן כתיבת הדו"ח המשטרתי

• בדיקת תקינות המכשיר באמצעותו התבצעה בדיקת השכרות

• בחינת הליך בדיקת השכרות על פי הנהלים שנקבעו בחוק (האם המשטרה תחזקה את מכשיר הינשוף על פי הנהלים, האם פיית מכשיר הינשוף הוחלפה בין נשיפה אחת לשנייה, האם חלפו 15 דקות מרגע עצירת הנהג ועד לבדיקה ועוד).

עורך דין המתמחה בענייני תעבורה אמור לבחון כל תקלה בהתנהלות המשטרתית במהלך בדיקת השכרות אשר בוצעה לאדם אותו הוא מייצג, וכמו כן, לבחון תקלות במכשירי ואמצעי בדיקת השכרות בהם השתמשו לצורך הבדיקה.

במקרים מסוימים בדיקת השכרות איננה מהימנה עקב מחלה מסוימת של הנהג, או לחילופין, עקב התרשמות לקויה של השוטר (בייחוד במהלך בדיקת מאפיינים) במהלך בדיקת השכרות. בנוסף, כמעט בכל אישום המוגש כנגד נהגים בגין נהיגה בשכרות ניתן להגיע למתן הקלות בעונש ואף לזיכוי מלא מכתב האישום, וזאת במידה ונעזרתם בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה, המכיר את חוקי התעבורה בכלל ואת חוקי הנהיגה בשכרות בפרט.

גם במקרים בהם סירבתם לבצע את בדיקת השכרות (דבר המהווה הודאה בעבירה על פי תפיסת החוק), עורך דין מקצועי ומנוסה מסוגל "להמתיק" את העונש הצפוי לכם.

במידה וגם נגדכם עומד כתב אישום על נהיגה בשכרות צרו קשר ואנו נדאג להפנות אתכם לעורכי דין מנוסים ומתאימים לטיפול בעניינכם.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: