סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

כתבי אישום בתאונות דרכים כאשר הנפגע היחיד הוא הנאשם עצמו

כתבי אישום בתאונות דרכים כאשר הנפגע היחיד הוא הנאשם עצמו מוגשים לאחר חקירה משטרתית הבוחנת את נסיבות המקרה. ההמלצה להגשת כתב אישום על ידי משטרת ישראל כוללת גם את ההמלצות בנוגע לסעיפים שיופיעו בכתב האישום.

תאונת דרכים שתוצאותיה הן נפגעים בגוף, גוררת אחריה הגשת כתב אישום, ואין זה משנה מהי חומרת הפגיעה בגוף, והדבר תקף גם למקרים בהם הנפגע היחידי הינו הנאשם עצמו. בנוסף להגשת כתב האישום הגורר אחריו זימון לבתי המשפט לתעבורה, תאונת דרכים עם נפגעים עלולה להוביל לשלילת רישיון הנהיגה למשך 60 יום במסגרת פסילה מנהלית, ואף לפסילה ממושכת עד תום ההליכים המשפטיים עם הגשת כתב האישום.

חומרת הענישה במקרים אלו נקבעת על פי סעיפי כתב האישום המצויים בתיק, וכמו כן, על פי מספר קריטריונים נוספים הכוללים בין היתר: הרשעות קודמות של הנהג, וותק הנהיגה, נסיבות המקרה והעבירה אשר הובילה בסופו של דבר לתאונת הדרכים ועוד.

במידה וגם נגדכם עומד כתב אישום בתאונת דרכים בה אתם הנפגעים היחידים, זה הזמן להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים המתמחה בדיני התעבורה בכלל ובתחום תאונות הדרכים בפרט. עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה יסייע, יכוון וייצג אתכם בצורה ההולמת ביותר.

במקרים בהם נהג הרכב ביצע עבירת תנועה חמורה שהובילה לתאונת דרכים, לרבות, אי ציות לתמרור עצור, חציית צומת באור אדום, אי מתן זכות קדימה, נהיגה בשכרות או נהיגה תחת השפעת סמים, הגשת כתב האישום תוביל ככל הנראה לפסילת רישיונו של הנהג המואשם לתקופה של שלושה חודשים ואף יותר (תלוי בחומרת העבירה), והדבר תקף גם במקרים בהם תאונת הדרכים הסתיימה עם נפגע יחידי (במקרה שלנו הנאשם עצמו), וגם במקרים בהם תאונת הדרכים הסתיימה ללא נפגעים אך עם נזק לרכוש (וגם במקרה הזה אם הנזק היחידי היה לרכושו של הנהג הנאשם).

תחום המשפט התעבורתי הינו תחום מורכב, בעיקר במקרים של תאונות דרכים מכל סוג שהוא. על מנת להגן על מלוא הזכויות שלכם במקרה של מעורבות בתאונת דרכים, הפקידו להעמיד לרשותכם את הייעוץ המשפטי המקצועי והטוב ביותר.

במידה והואשמתם בעבירת תעבורה הקשורה לתאונות דרכים, צרו קשר ואנו נדאג להפנות אתכם לעורכי דין מנוסים ומתאימים לטיפול בעניינכם.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: