סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

עורך דין תעבורה באשדוד

עורך דין תעבורה באשדוד

רוב בני האדם לא נתקלים במצבים שבהם הם עלולים לעבור על החוק, פרט לנהיגה. כשאדם מתיישב ליד ההגה, כל טעות בשיקול הדעת עלולה להוביל לעבירת תנועה. בנוסף ישנם מצבים שבהם אדם נחשד או מואשם בהפרת חוקי התעבורה, ולכן יש גם ביקוש רב לשירותיו של עורך דין תעבורה באשדוד. משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס פעיל בתחום זה שנים רבות, ומתנהל בזמינות רבה ובאמינות ללא פשרות.

המצבים שבהם עורך דין תעבורה באשדוד מונע ענישת יתר

* זימון לשימוע – על-פי דיני התעבורה, קצין משטרה מוסמך לפסול רישיון של נהג שנחשד בביצוע עבירה המוגדרת כחמורה. הפסילה נכנסת לתוקף מיד, עוד לפני שהאדם הורשע ולמעשה עוד בטרם הוגש נגדו כתב אישום. זהו עונש משמעותי, ועוד כדאי לקחת בחשבון שכל מה שתאמרו בשימוע עלול לשמש נגדכם בהמשך הדרך. בהתאם כדאי להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום.

* חשד לנהיגה במהירות מופרזת – במקרים אלה עורך דין לענייני תעבורה באשדוד יאתר דרכים להטלת ספק בחומר הראיות שבידי המשטרה (שלא תמיד מקפידה על כל הנהלים ביחס למכשור שבעזרתו היא אוכפת עבירה זו).

* נהיגה בשכרות – ישנם מספר אפיקים שבהם יכול עורך דין לתעבורה לפעול כשאדם נחשד בנהיגה לאחר שתיית משקאות משכרים. רף הענישה החמור לגבי עבירה זו הופך את הייעוץ לבעל ערך רב ואפילו כמעט חובה.

* תאונת דרכים – מצב רגיש במיוחד. ההמלצה החשובה ביותר היא להימנע ממתן גרסה ובוודאי שמהודאה באשמה לפני ההתייעצות עם עורך דין (מפני שלא אחת, הלחץ והטלטלה הרגשית גורמים לאדם לקחת אחריות גם אם לא הוא זה שגרם לתאונה).

זמינות, אמינות, מקצוענות

עורכי הדין ירון בוכובזה ואליאס סיילס צברו כאמור ניסיון רב ויקר ערך בתחום התעבורה. המשרד שייסדו לאחר השלמת תואר שני במשפטים בהצטיינות (אונ' בר אילן) מקפיד על זמינות מרבית המתבקשת לנוכח אופי החשדות וכתבי האישום בתחום, על אמינות ללא פשרות והימנעות מהבטחות שלא ניתן לקיים, וגם על מקצוענות ומחויבות למצוינות בשירות. בהתאם המשרד הוא הכתובת הנכונה לכל מי שזקוק או זקוקה לשירות של עורך דין תעבורה באשדוד.

 

 

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: