סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

מצלמות מהירות – ממה כדאי להיזהר ?

משטרת ישראל רישתה את הארץ במצלמות מהירות אשר תפקידן לצלם נהגים העוברים על המהירות המותרת, ההשלכות בכך הן קנסות כספיים ואף פסילות רישיון, בהתאם לחומרת העבירה על המהירות.

להלן דרכים להיזהר מהמצלמות הללו:

שימת לב למהירות

סף הלכידה שעליו יכול נהג להיקנס אוטומטית הוא עשרה אחוז מעל המהירות המותרת בחוק, נהג שנתפס נוהג במהירות של 121 קמ"ש בכביש בין עירוני פתוח שמהירותו החוקית היא 90 קמ"ש, יקבל אוטומטית קנס של 750 שקלים. ופה צריך לדעת שמכונית משפחתית מודרנית רגילה עם תיבת הילוכים אוטומטית משייטת על כביש ישר ב120 קמ"ש ללא כל מאמץ מורגש או נשמע, מכיוון שזו כמעט מהירות נורמלית ולא מודעת בכבישים המהירים, מה שאומר שמרבית התפיסות על ידי מצלמות המהירות יהיו של אלה, דבר זה מבטיח עבור המדינה הרבה כסף מנהגים שאינם עבריינים מועדים אלא רוב העם.

איך אפשר להיזהר:

בחלק מהמכוניות החדשות ישנם מגבילי מהירות אלקטרוניים, לאלו שאין בהם, בעלי המכוניות יכולים לרכוש מכשיר GPS ולהשתמש בפונקצית ההתרעה הקולית המובנית של המכשיר המתריעה על חציית המהירות המותרת.

אל תסמכו על הנהג שלפניכם

בכבישים אשר יש בהם מצלמות מהירות, נהגים רבים סומכים על כך שבמידה ולפניהם נוסע רכב מהיר יותר מהם, הוא ילכד במצלמה במקומם, אך לא כך הדבר מכיוון שהמצלמות החדשות מסוגלות לצלם תמונות בהפרשים של פחות משנייה, מה שיכול לגרום למצלמת המהירות לצלם מספר של מכוניות בטור אחד העוברות על המהירות המותרת, מה שאומר שאל לכם לבנות על נהגים אחרים שלפניכם.

מצלמות רמזור

גם מצלמות הרמזור החדשות פועלות כמו מצלמות מהירות, בנוסף לתפקידן לצלם נהגים העוברים באור אדום, ולכן צריך להימנע מלהאיץ את המכונית ברגע שאתה רואה אור ירוק בכדי שלא "לפספס" אותו, בכביש עירוני בכל צומת מספיק לעבור את הצומת במהירות של 71 קמ"ש ובכביש בינעירוני בכל צומת מספיק לעבור את הצומת במהירות של 106 קמ"ש בכדי לקבל 8 נקודות וקנס כספי של 750 שקלים, אפילו אם האור ירוק לחלוטין ואינו מהבהב, הקפידו שלא לעשות זאת – עדיף להפסיד אור ירוק ברמזור מ"להרוויח" דו"ח.

במידה והואשמתם בנהיגה במהירות מופרזת, צרו קשר ואנו נדאג להפנות אתכם לעורכי דין מנוסים ומתאימים לטיפול בעניינכם.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: