סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

העונש המקסימאלי על מהירות מופרזת

עבירות נהיגה במהירות מופרזת הן בין העבירות היותר נפוצות במדינה ישראל ומשטרת ישראל נלחמת בעבירות מהירות מופרזת ומקצה לכך משאבים רבים למרות שסטטיסטית, נסיעה במהירות מופרזת אינה גורם עיקרי לתאונות דרכים בישראל.

אכיפת עבירות מהירות מופרזת

נהגים יכולים להיתפס כאשר הם נוהגים מעל המהירות המותרת בשלל דרכים. בכבישי הארץ מפוזרות מצלמות מהירות מסוג א'3 בכבישים עירוניים, בין עירוניים ובצמתים ושוטרי תנועה מבצעים פעולות אכיפה יזומות באמצעות "מצלמות לייזר" אשר מודדות את מהירות הנסיעה של הרכב.

מהירות הנסיעה המותרת

  • מהירות הנסיעה המותרת בכביש עירוני היא עד 50 קמ״ש אלא אם יש תמרור המורה אחרת.

  • מהירות הנסיעה המותרת בכביש בין עירוני ללא שטח הפרדה בנוי היא עד 80 קמ"ש.

  • מהירות הנסיעה המותרת בכביש בין עירוני הכולל שטח הפרדה בנוי היא עד 90 קמ"ש.

  • מהירות הנסיעה המותרת בכביש מהיר, היא היא בין 100 קמ"ש – 120 קמ"ש ועל פי התמרור המוצב בדרך.

העונש המקסימאלי על מהירות מופרזת

אם נתפסתם נוהגים במהירות מופרזת, יש מגוון עונשים בחוק התלויים במהירות הנסיעה, בסוג הכביש ובתמרור שהוצב בדרך.

  • נהיגה במהירות של עד 20 קמ"ש מעל המותר בדרך עירונית או 25 קמ"ש מעל המותר בדרך בין עירונית תגרור קנס בגובה של 250 ₪ וללא רישום נקודות.

  • נהיגה במהירות שבין 21 – 30 קמ"ש מעל המותר בדרך עירונית או 26 – 40 קמ"ש בדרך בין עירונית תגרור קנס בגובה 750 ₪ ורישום של 8 נקודות.

  • נהיגה במהירות שבין 31- 40 קמ"ש מעל המותר בדרך עירונית או 41 – 50 קמ"ש בדרך בין עירונית תגרור קנס בגובה 1,500 ₪ ורישום 10 נקודות.

  • נהיגה במהירות שמעל 41 קמ"ש מעל המותר בדרך עירונית או מעל 51 קמ"ש בדרך בין עירונית תגרור הזמנה לדין, שם יכול להסתיים ההליך בפסילת רישיון בפועל, רישום נקודות וקנס.

מה לעשות כאשר מקבלים דוח על נהיגה במהירות מופרזת

אם קיבלתם דוח מצלמת מהירות באפשרותכם לבחור או לשלם את הקנס שהושת עליכם ובכך למעשה להודות בביצוע העבירה, או להגיש בקשה להישפט בבית המשפט לתעבורה אשר לו הסמכות להפחית את העונש ואף לבטל את הדו"ח לחלוטין. ככל וקיבלתם דוח תנועה עקב צילום במצלמת לייזר ניתן לפעול במס׳ דרכים בניסיון להטיל דופי בדוח ומומלץ להתייעץ בעורך דין העוסק בדיני תעבורה לשם כך.

פנייה לעורך דין עקב נסיעה במהירות מופרזת

כאשר מקבלים דוח עקב נסיעה במהירות מופרזת יש לבחון את הדו״ח לעומק ולבדוק אם נפלו בו פגמים מהותיים ומומלץ לפנות לעורך דין לשם כך. עורך דין לנהיגה במהירות מופרזת יוכל לבחון את נסיבות ביצוע העבירה, את הראיות הקיימות, את איכות מדידת המהירות ואף את האמצעי עצמו שמדד את מהירות הנסיעה בראי פסיקת בתי המשפט. לאחר מכן ידע עורך הדין לייעץ לכם מהי הדרך הנכונה ביותר עבורכם לפעול.

הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו העוסק בדיני תעבורה ונשמח לסייע לכם ולעמוד לרשותכם.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: