סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

ייצוג על ידי עורך דין נהיגה בשכרות

עורך דין נהיגה בשכרות

מחפשים עו"ד נהיגה בשכרות? כאשר נהג מבצע עבירה של נהיגה בשכרות הוא מקבל באופן מידי כתב אישום וזימון לבית משפט כמו גם זימון לשימוע בפני קצין משטרה על מנת לפסול את רישיונו מנהלית.

במדינת ישראל קיים עונש מינימום לעבירת נהיגה בשכרות והוא פסילה לתקופה של שנתיים ימים לכל הפחות. עונש אשר לו משמעויות רבות מעבר לפסילה הארוכה. בנוסף לעונש המינימום ואף בטרם ההליך המשפטי רישיון הנהיגה של הנהג עשוי להיפסל על ידי קצין משטרה לתקופה של 30 ימים. על מבצע עבירת הנהיגה בשכרות לפנות באופן מידי לעורך דין נהיגה בשכרות המתמחה בדיני תעבורה בכלל וזאת בכדי לשכור את שירותיו של עורך הדין לתעבורה אשר ילווה את הנהג בכל התהליך החל מרגע ביצוע עבירת הנהיגה בשכרות ועד סופו. עורך דין המתמחה בדיני תעבורה בכלל ובעבירת נהיגה בשכרות בפרט ילווה את הנהג מבצע העבירה כבר משלב השימוע בהליך המנהלי וכן יגבש עבורו אסטרטגיית הגנה אפשרית כבר מהשלב הראשוני. בהמשך התהליך תיבנה אסטרטגיית ההגנה באופן שתואם את נסיבות העבירה, סעיפי האישום המוגשים נגד הנהג המבצע את עבירת הנהיגה בשכרות והתייחסות מקצועית לניתוח חומרי החקירה. בחלק מהמקרים, במהלך בדיקת חומר החקירה יתגלו פגמים שונים בהתנהלות השוטרים במהלך בדיקת השכרות, דבר העלול להוביל לזיכוי מלא של הנהג או הקלה משמעותית בעונש. בין יתר פעולותיו של עורך דין לענייני תעבורה בעבירת הנהיגה בשכרות תמצאו:
  • עיון מעמיק בתיק המשטרתי
  • בדיקה קפדנית בכל אחד משלבי בדיקת השכרות המתוארים בתיק המשטרתי
  • בדיקת אופן כתיבת הדו"ח המשטרתי
  • בדיקת תקינות המכשיר באמצעותו התבצעה בדיקת השכרות
  • בחינת הליך בדיקת השכרות על פי הנהלים שנקבעו בחוק (האם המשטרה תחזקה את מכשיר הינשוף על פי הנהלים, האם פיית מכשיר הינשוף הוחלפה בין נשיפה אחת לשנייה, האם חלפו 15 דקות מרגע עצירת הנהג ועד לבדיקה ועוד).

מעבר לקביעת אסטרטגיית הגנה, הערכת העונש על ידי עו"ד נהיגה בשכרות וכמובן ייצוג מקצועי במהלך המשפט, תוכלו גם להיעזר ביכולותיו המקצועיות של עורך הדין בניסיון להגיע להסדר טיעון מול התביעה. עורך דין נהיגה בשכרות, עם ניסיון מקצועי, ישקלל את כל סעיפי האישום נגדכם, ואת חומר הראיות בתיק, ואף יבצע עבורכם הערכת עונש מקסימאלית.

עבודתו המקדימה של עורך הדין מאפשרת לו לבחון את כל ההיבטים המשפטיים הכרוכים בעבירת הנהיגה בשכרות בגינה קיבלתם זימון למשפט, ואף להעניק לכם את הייעוץ והייצוג המשפטי הראוי לכם. אי לכך, ובהתאם לזאת, הפעולה הראשונית והמידית אותה עליכם לבצע בעת קבלת זימון לבית המשפט בגין עבירת נהיגה בשכרות, היא לפנות אל עורך דין נהיגה בשכרות המתמחה בדיני התעבורה בכלל. ניסיונו המקצועי של עורך הדין המתמחה בדיני התעבורה השונים יאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות מייצוג וייעוץ משפטי המסוגל להוביל לתוצאות טובות מבחינתכם, הן במידת ההקלה בעונש, והן באפשרות לקבלת זיכוי מלא מכתב האישום. אם יש לכם שאלות נוספות, ואתם רוצים לשוחח עם עו"ד נהיגה בשכרות, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע!

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: