סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

עורך דין תעבורה מומלץ

לא רבים מודעים לכך אבל עבירות תעבורה הן עבירות פליליות שבצידן הנהג עלול למצוא עצמו עומד בפני כתב אישום וניהול הליך משפטי ארוך שעלול אף בעבירות מסוימות לגרור עונשי מאסר בפועל. בהתאם, חשוב (מאוד) להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה מומלץ, אשר יכול במקרים רבים להביא להפחתה ניכרת בעונש ואף לביטול כתב האישום. עורך דין תעבורה מומלץ הוא עורך דין בעל ניסיון רב בדיני התעבורה ובעברו מספר עשיר של הצלחות בתיקים ורזומה ארוך של לקוחות להם עזר וסייע.

איך לבחור עורך דין תעבורה מומלץ

עורך דין המתמחה בדיני תעבורה הוא עורך דין הבקיא בחוקי התעבורה, בפסיקה המתחדשת ובעל יכולות ליטיגציה, כושר מחשבה ואלתור מן השורה הראשונה. עורך הדין שבידיו תפקידו את עניינכם צריך להיות איש מקצוע בכל רמ"ח איבריו, אדם הרואה את ההגנה עליכם ושמירה על זכויותיכם כערך עליון ומי שיעשה ככל שביכולתו ובמסגרת סמכויותיו החוקיות בכדי לסייע לכם ולהביא עד כמה שניתן לצמצום הנזק שעלול להגרם לכם ככל והנכם מואשמים בעבירת תעבורה. חשוב כי תבחרו עורך דין שיש לכם שפה משותפת עימו, מישהו שתוכלו להתחבר אליו ולהרגיש שאתם יכולים לשתף אותו ולשוחח עימו באופן חופשי ופתוח. במסגרת פגישת ההיכרות ביניכם לבין עורך הדין הרגישו חופשי לשאול אותו שאלות ביחס לניסיון שלו במקרים דומים לשלכם כך שתוכלו להתרשם ממנו ומעברו פנים אל פנים.

עבירות תעבורה בהן עוסק עורך דין תעבורה מומלץ

תפקידו הראשון של עורך דין תעבורה הוא לשמור על רישיון הנהיגה שלכם, לצמצם עד כמה שאפשר את הסיכון המוטל עליכם ולהשיג עבורכם את התוצאה האופטימאלית, הן מול המשטרה, הן מול משרד הרישוי והן מול מערכת בתי המשפט. ספר החוקים של מדינת ישראל מונה חוקים ותקנות רבים וכאשר זה מגיע לעבירות תעבורה, ישנן בקצה האחד עבירות קלות שבצידן עונשים של קנס ונקודות ובקצה האחר עבירות חמורות שעלולות אף להוביל לעונשי מאסר בפועל ושלילת רישיון הנהיגה לתקופות זמן ממושכות. העבירות היותר "שכיחות" שבהן נדרש ייצוג מקצועי של עורך דין תעבורה הינן עבירות מהירות, עבירות של נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים מסוכנים, אי ציות לתמרור עצור, נסיעה ברמזור אדום, חציית קו הפרדה רצוף, תאונות דרכים שנגרם בהם נזק גופני לאדם ועוד. 

כיצד תשפיע בחירה נכונה של עורך דין תעבורה מומלץ

כל נהג בישראל נמצא בסיכון כזה או אחר למצוא עצמו יום בהיר אחד עומד בפני בית הדין לתעבורה עקב עבירת תנועה שביצע. בין אם זו עבירה קלה ובין אם חלילה עבירה חמורה. עורך דין תעבורה מומלץ יידע לנהל עבורכם את ההליך בצורה מיטבית, לטעון בשמכם את כל הטענות הרלוונטיות ולהפחית עד כמה שניתן את העונש אשר עלול להיות מוטל עליכם.

למשרדנו ניסיון רב בדיני תעבורה ואנו רואים בהגנה על לקוחותינו כשליחות וערך עליון. נשמח לעמוד לרשותכם למתן ייעוץ וליווי מקצועי. 

 

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: