סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

עורך דין הוצאה לפועל

עו"ד הוצאה לפועל

עו"ד הוצאה לפועל

עו"ד הוצאה לפועל, כלומר עורך דין שבקיא בהלכות ההוצאה לפועל, הוא איש מקצוע שיכול להועיל מאוד לכל מי שמתמודד עם חובות, ועם ההליכים שמוסמכת רשות האכיפה והגבייה לבצע במקרים כאלה. משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מסייע לחייבים ולחייבות בדרכים שונות, על בסיס אסטרטגיה מדויקת בהתאם לנסיבות המקרה.

הדרכים שבהן עו"ד הוצאה לפועל מגן על לקוחותיו

* הגשת התנגדות לביצוע שטר – ישנה רשימה מפורטת של עילות המאפשרות להתנגד לביצוע שטר. ביניהן: היעדר תמורה לשטר (למשל מוכר שלא סיפק את הסחורה), זיוף, היסב פגום, צ'ק ביטחון שאין הצדקה להפיכתו לצ'ק רגיל, שטר משכנתא שהוגש ללשכת ההוצאה לפועל עוד לפני שחלפו 6 חודשים מהמועד שבו נוצר החוב, ועוד. ככלל רצוי להגיש את ההתנגדות תוך 30 יום ממועד קבלת האזהרה (לאחר מכן נדרשת בקשת הארכת מועד שלא בהכרח תקבל אישור).

* בקשה לביטול עיקולים – גם כשמוטל עיקול על חשבון בנק של חייב, על המשכורת, על רישיון הנהיגה, על כלי רכב וכו', עורך דין מיומן יכול לשנות את ההחלטה ולהגן על נכסיו של החייב.

* איחוד תיקים – פעולה שהתועלת שלה היא הקטנת ההחזר החודשי. בנוסף, בדרך כלל, קל יותר להתמודד עם תיק מאוחד מאשר עם ריבוי תיקים. יחד עם זאת נדרשת חשיבה מעמיקה לפני פעולה כזו, ולכן ההמלצה על התייעצות עם עורך דין מומחה לענייני הוצאה לפועל.

* הובלת הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי – הליך מורכב שמאפשר קבלת הפטר מחלק מהחובות, על בסיס תוכנית שיקום כלכלי מקיפה והחזרים חודשיים שהחייב יכול לעמוד בהם לאורך התקופה שעד קבלת ההפטר.

ייעוץ מועיל מהרגע הראשון

חשוב מאוד לפנות אל עו"ד הוצאה לפועל מוקדם ככל האפשר, מיד עם קבלת ההודעה מגוף זה על כך שהוא מטפל בחוב שצברתם. כדאי להבין שכל אינטראקציה עם לשכת ההוצאה לפועל הינה אינטראקציה מחייבת, וכשאתם מציגים בפני גוף זה את גרסתכם לאירועים זוהי גרסה מחייבת שאי אפשר לחזור ממנה לאחר מכן. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס הצטבר ניסיון נרחב בטיפול בכל הסוגיות המתעוררות מול ההוצאה לפועל, בכל הדרכים שפורטו כאן בעמוד, ובהתאם יכולים עו"ד ירון בוכובזה ועו"ד אליאס סיילס להתחייב לשירות מועיל במיוחד.

עורך דין חובות בהוצאה לפועל

קבלת הודעה על פתיחת תיק בהוצאה לפועל גורמת כמעט תמיד ללחץ רב, גם אם אותו אדם שחייב כספים מן הסתם לא מופתע מהכניסה של ההוצאה לפועל לתמונה. בשלב הזה כדאי להכניס לתמונה גם עורך דין: בעזרת עורך דין חובות בהוצאה לפועל מטופלים באופן יעיל, ובתנאים נוחים ככל האפשר עבור החייב. זהו אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס.

איך בעזרת עורך דין חובות בהוצאה לפועל מטופלים ביעילות? כל השלבים

* בקשה – בשלב ראשון מוגשת בקשה לממונה של חדלות פירעון ושיקום כלכלי. מהות הבקשה היא להניע הליך שבסופו האדם יקבל הפטר מחובות (לאחר ששילם כמובן חלק מהם). שימו לב: זו אינה בקשה טכנית בלבד, אלא מסמך מחייב אשר כולל את גרסת החייב לאופן היווצרות החובות וכן מסמכים רלוונטיים. לא ניתן לשנות בהמשך גרסה, ולכן מומלץ עוד לפני הגשת הבקשה להתייעץ עם עורך דין מנוסה ולגבש אסטרטגיה מיטבית.

* בחינה כלכלית – כדאי במקביל לבקש גם צו עיכוב הליכים, על-מנת שכבר בשלב זה לא יינקטו סנקציות שונות כנגד החייב. בכל מקרה תוך 30-60 ימים מתמנה נאמן שבוחן לעומק את ההתנהלות הפיננסית של החייב. הבדיקה אורכת קרוב לשנה, על-מנת לברר את נסיבות היווצרות החוב וגם את היכולות הכלכליות הנוכחיות. חובה לשתף פעולה באופן מלא, שכן אחרת התהליך ייעצר.

* שיקום – עם סיום ניתוח היכולות הכלכליות מוצא צו שיקום כלכלי שקובע מהו התשלום החודשי שעל החייב לשלם, וכמו כן ייתכנו מגבלות מסוימות. תקופה זו אורכת עד 3 שנים.

* הפטר – השלב שבו האדם זוכה לפטור מכל ההתחייבויות וכל המגבלות מוסרות ממנו (בתנאי שעמד בתשלומים החודשיים, ושלא התגלו ניסיונות להסתרת מידע).

מחויבות מלאה לכל חייב

כאמור בעזרת עורך דין חובות בהוצאה לפועל הופכים מעול קשה שפוגע במידה ניכרת בשגרת החיים למכשול שאפשר להתמודד איתו בהצלחה. לעורכי הדין ירון בוכובזה ואליאס סיילס ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום הספציפי של קבלת הפטר אחרי צבירת חובות והתמודדות מדויקת מול ההוצאה לפועל והממונה על חדלות פירעון.

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: