סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

עורך דין עיקולים

עורך דין עיקולים

החוק בארץ כולל כלים מגוונים המשרתים בעלי חוב המנסים לגבות את הכספים המגיעים להם. אחד מהם הוא עיקול, כשניתן לעקל חשבון בנק, משכורת, מקרקעין, מיטלטלין ועוד עיקול נפוץ הוא של רישיון הנהיגה במטרה להפעיל לחץ על האדם שחייב כספים לגורמים כאלה ואחרים. בעזרת עורך דין ניתן לבטל עיקולים אלה, ואם מדובר באיש מקצוע מנוסה העיקול יוסר תוך זמן קצר. משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס אמון על הושטת עזרה למי שמתמודדים עם עיקולים, בזמינות גבוהה וביושרה מלאה.

הפעולות שמבצע עורך דין עיקולים כדי להסיר אותם

* בדיקה יסודית של נסיבות המקרה – השלב הראשון בשירות של עורך דין מומחה לעיקולים כשהמטרה היא ביטול צו עיקול שהוצא נגד חייב היא בחינה יסודית של כלל נסיבות המקרה. הבירור מאפשר לגבש אסטרטגיה מקיפה, כך שלאחר הסרת העיקול אפשר יהיה לטפל גם בחוב ולהקנות שקט אמיתי לאורך זמן לחייב.

* הגשת בקשה לביטול העיקול – בקשה לביטול עיקול מוגשת לרשם ההוצאה לפועל, וכמובן חייבת להיות מנומקת ולכלול עילות רלוונטיות. כמו כן יש לצרף מסמכים המעידים על נכונות הטענות שהועלו בכתב הבקשה. עורך דין מיומן יכול להגיש את הבקשה באופן מידי וכך לאפשר חזרה לשגרת החיים ללא אותם עיקולים מגבילים.

* הגשת ערעור – דחיית בקשה לביטול עיקול אינה סוף פסוק. ניתן לערער בפני בית משפט שלום או בית משפט לענייני משפחה, בהתאם לסוג החוב, ובמקרה כזה הנחיצות של השירות של עו"ד מומחה לעיקולים עולה.

טיפול מידי בכל פניה

עורך דין עיקולים אמין ורציני יטפל באופן מידי בכל פניה אליו, וזאת עקב הפגיעה המשמעותית שמייצר כל עיקול. משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס פועל בתחום העיקולים והחובות כבר שנים רבות, ושני מייסדי המשרד – עוה"ד ירון בוכובזה ועוה"ד אליאס סיילס – מביאים לידי ביטוי לא "רק" ניסיון אלא גם את המחויבות שלהם ללקוחות ואת היכולת לגבש אסטרטגיה נכונה בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של החוב ושל העיקול. במידת הצורך השירות כולל טיפול גם בחוב עצמו, כדי להסדיר את הנושא לשביעות רצון החייב.

הסרת עיקולים

עיקול הוא כלי נפוץ מאוד. בזכות היעילות הרבה, נושים רבים בוחרים להטיל עיקול על נכסי החייבים, במטרה להפעיל לחץ להסדרת החוב. במקביל החוק מאפשר גם הסרת עיקולים, וזאת כמובן בתנאים מסוימים. ביטול עיקול אפשרי בעילות שונות שיפורטו מיד, ועוד קודם לכן כדאי לדעת שיש נכסים שלא ניתן לעקל. ביניהם: כספי מזונות, שכר עבודה מינימלי (על-פי חוק הגנת השכר, וליתר דיוק סעיף 8 בחוק חשוב זה), מענקי השתתפות בשכר הדירה מטעם משרד השיכון, ורכוש בסיסי (מכונת כביסה, טלוויזיה ועוד). משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מסייע למי שהוטל עליו עיקול להתמודד עם המצב באופן מיטבי, ובמהירות.

באילו עילות אפשרית הסרת עיקולים?

* נזק שעולה על התועלת – אם למשל מעוקל רכב ישן שערך השוק שלו נמוך, כך שהוא לא באמת מסייע לנושה, ומצד שני החייב זקוק לו בכדי להתפרנס (כך שיוכל לשלם לפחות חלק מחובותיו).

* מסמכים לא עדכניים – אם בקשת העיקול הוגשה על בסיס מסמכים שאינם תואמים את המציאות העכשווית, העיקול יוסר.

* בעלות לא נכונה – יש מקרים שבהם מוטל עיקול על חפצים שכלל לא שייכים לבעל או בעלת החוב, וגם במצב כזה עורך דין מיומן יוביל לביטול העיקול.

* הסדר חוב – באופן טבעי הגעה להסדר חוב מול הנושה שביקש את העיקול תגרום להסרתו.

טיפול מהיר ומקיף

במקרים רבים הסרת עיקולים היא רק הצעד הראשון ההכרחי בדרך לפתרון יסודי של המצב. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס אמונים על מתן מענה מהיר מאוד מצד אחד, כדי להסיר את העיקול (כשהנסיבות מאפשרות זאת, כמובן) בזמן קצר ככל האפשר, ומצד שני מקיף – כך שלא יוטלו עוד עיקולים בעתיד. השירות ניתן מתוך מחויבות למצוינות מקצועית (גם עו"ד אליאס סיילס וגם עו"ד ירון בוכובזה השלימו את התואר השני במשפטים בהצטיינות), ומתוך רצון אמיתי לסייע לכל אדם שנקלע למצוקה. ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום תורם אף הוא לאיכות השירות וליכולת למצוא את הפתרון המשפטי והפיננסי הנכון ביותר לכל תרחיש.

 

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו: 072-2211221 או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: